Otsikko on erittäin todennäköisesti kirjoitettu virheellisesti, ehkä yhteen ehkä ei, ehkä väliviiva tai sitten.

Tällä hetkellä minun pitäisi olla kirjoittamassa jotain ihan muuta kuin postausta, mutta pakko tekaista tämä pikapostaus!

Sain tänään kuulla, että minulla olisi kesällä mahdollisuus päästä Saksaan. En vielä tiedä asiasta juurikaan mitään, vasta huomenissa olen viisaampi. Olen niiiin innoissaan! Olen jo kauan halunnut Saksaan. Lisäksi, mikä olisi parempaa preppausta kirjoituksia varten? Niin, ei mikään.

Mitä sitten tiedän asiasta? Noh, tiedän että ajankohta sijoittuisi kesälle ja siellä asuttaisiin perheessä. Viettämän ajan voisi itse määritellä, jotain kahdesta viikosta kahteen kuukauteen, luulisin. Kohde olisi Etelä-Saksa, Stuttgartin lähistö.

Näistä asioista en tiedä: jos lähtee matkaan, onko velvoitettu ottamaan saksalaisen nuoren puolestaan tänne? Onko siellä myös opiskelua? Pääseekö kaikki halukkaat vai valitaanko vain joitain?

Tällaista tällä kertaa. Minun pitäisi selittää koko filiaalilukion toimintasysteemi, jos haluaisitte tietää vastauksen kysymykseen "miksi olen näin innoissani vaikka en tiedä asiasta oikeastaan mitään" :D. Siihen ei ole nyt aikaa ja huomenna olen viisaampi! Todennäköisesti kyllä tipun kovaa ja korkealta ^^

Kuvat napsin täältä ja täältä