Lopultakin tännekin pääsi -.-' Edellisen postauksen jälkeen on ollut kiireitä ja väsymystä niin ei ole tullut kirjoiteltua. Ei sen puoleen, ei minun elämässä ole tapahtunut edes mitään jännää. Lopultakin, kun ajattelin tulla kirjoittamaan jotain, niin vuodatus pätki eikä päästänyt minua tänne. Harkitsen päivä päivältä vakavammin bloggeriin muuttamista, pitäis vaan keksiä järkevä nimi.

Niin, nyt on siis hiihtoloma. En aio hiihtää eikä tätä kyllä lomaksikaan oikein voi sanoa. Alkuviikon olen töissä ja loppuviikolla odottaakin kasa kouluhommia <3 No, eipähän tartte kouluun mennä. En ole kirjoitellut kuulumisia pitkään aikaan, mutta kuten mainitsin, ei elämässäni ole tapahtunut mitään mainitsemisen arvoista. Päivät menee koulussa-koneella-nukkumaan linjaa.. Ja kaiken lisäksi iltaisin väsyttää niin paljon, että edes koneella ei tule tehtyä mitään järkevää.

Olen kuitenkin saanut sen verran aikaseksi, että kuvasin Englannin ostokseni ja yhden sisustus jutun. Olen jopa muokannut niitä ja ladannut nettiin, että ne on oikeastaan kirjoituksia vaille valmiit! Eiköhän jotain niistä tule vielä tälle viikolle. Uutta ulkoasuakin aloittelin, mutta en saanut siitä visioni mukaista. Inspiraatiota odotellessa..

Pöh, eipä muuta. Pitää julkaista tämä nyt, kun nettikin näyttää toimivan.