Viimeisimmästä postauksesta on jälleen aikaa. Kiire ei valitettavasti loppunutkaan koeviikkoon vaan jatkuu kahta kauheampana! Eilen kuitenkin otin koulusta vapaata ja lähdin käymään Oulussa, koska tarvitsin wanhojen tansseihin pari juttua.

Stabilon mustekyniä 12.90€ Suomalainen kirjakauppa. Olen jo pitkään suunnitellut ostavani näitä ja viimein raskin, kun opintotuet tuli tilille keskiviikkona :D

Niin se kiire. Ens viikolla mulla ei oo oikeastaan yhtään vapaata. Maanantaina meen puoli kymmeneksi töihin ja siitä suoraan kouluun ja illalla autokouluun, joka kestää 19 asti. Tiistaina täysi päivä koulussa ja illalla soittotunti. Keskiviikkonakin täysi päivä koulua, tanssiharkat ja vielä perään abeille juhla. Torstaina koulua, penkkarit ja illalla tanssien kenraaliharkat ja pitää koristella sali. Perjantaina tanssit ja jatkot. Lauantaina pitäis vielä töihin raahautua jatkoilta :D

Pinnejä kampaukseen 3€/6kpl, Glitter. Haluan kampaukseeni koristeeksi tällaisia pinnejä. Ostin myöskin satiinihanskat, mutta laitan kuvan sitten puvun esittelyn yhteydessä tanssien jälkeen.

Niin olen tosiaan aloittanut autokoulunkin. Ei mulla oikeasti oo vielä mitään kiirettä, mutta täällä alkais seuraava kurssi vasta kesällä niin en jaksa kesällä käydä :p Mulla on ollu jo yks ajotunti ja meni hyvin! Ens viikolla toinen.

Lakurasia kirpparilta 2€. Näin tälläisen purkin kerran aiemminkin ja silloin hintaa ois ollu 4€, joten jätin hyllyyn. Kerrankin kannatti jättää! Keräilen vanhoja purnukoita.

Ens viikolla tuskin kerkeän kirjotella kovin montaa postausta, mutta palaillaan viimeistään tanssien jälkeen pukuesittelyn kanssa :>