Kerron hieman itsestäni. Olen pian 17-vuotias lukiolainen Kainuun suunnalta. Rakastan kieliä, matkailua ja sisustusta. Vapaa-aikani vietän elämäni miesten - tietokone, koira ja pikkuveli - seurassa. Olen koukussa hymiöihin, mutta yritän pitää ne minimissä.

Kielien pitämisestä kertoo varmastikin se, että olen opiskellut englantia, ruotsia, ranskaa, saksaa ja japania. Ranskan olen valitettavasti unohtanut kokonaan ja japania osaan vain muutaman jutun, koska se oli niin perus kurssi kuin vain olla voi. Ja joskus haluaisin opiskella vielä espanjaa.

Kielistä ja matkailusta pitäminen on varmaankin osittain toistensa ansiota. Ensimmäisen matkani tein 3-vuotiaana Rhodokselle vanhempieni kanssa. Sen jälkeen olen käynyt useamman kerran Kyproksella, Turkissa, Kosilla, Egyptissä ja Pariisissa. Haaveissa on vielä visiitti ainakin Thaimaahan, Intiaan, Bulgariaan, Islantiin ja Australiaan :p Enköhän joskus tule käymään nuissa ja monessa muussakin paikassa. Pariisin matkasta voisin kirjoitella joskus ihan oman stoorin, se on vielä sen verran hyvin mielessä. Ja kesän tulevasta kielimatkasta Brightoniin tulette varmasti kuulemaan.

Sisustus. Suurin syy on varmasti Sims -peli. Joskus penskana pelasin sitä serkkuni luona ja rakastuin täysin. Siihen ei auttanut muu kuin ostaa peli itselle. Nykyisin Sims on päivittynyt Sims2:seen kaikkine lisäosineen. Harmi vaan kun koneeni on sen verran vanha ettei se oikein jaksa pyörittää peliä :D Kamaseteistä uskaltaa vain haaveilla..
Myöhemmin olen toteuttanut sisustus intoani omaan huoneeseeni, josta saatte joskus vielä kuulla. Suunnittelen joskus ihan omaksi huvikseni jotain random sisustuksia, katson ohjelmia ja tuleepa minulle nykyisin myös sisustuslehti. Ikeassakin tuli pari viikkoa sitten vierailtua.

Tässä jotain minusta pähkinänkuoressa,
K